1. Haberler
  2. GÜNDEM
  3. İstanbul’da “Bu da Oldu” Dedirten Yolculuk: Tramvaya Ofis Koltuğuyla Bindi

İstanbul’da “Bu da Oldu” Dedirten Yolculuk: Tramvaya Ofis Koltuğuyla Bindi

featured
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Adem KARABAYIR’ın Özel Haberi / Gündem İstanbul

İstanbul’da Bağcılar–Kabataş tramvay hattında yaşanan ilginç anlar görenleri hem şaşırttı hem güldürdü. Bir vatandaş, yanında getirdiği tekerlekli ofis koltuğuyla tramvaya binerek yolculuk yaptı.

Edinilen bilgilere göre vatandaş, ofis koltuğunu evine ya da iş yerine götürmek için toplu taşımayı tercih etti. Tramvaya koltuğuyla birlikte binen vatandaşın rahat tavırları ise dikkat çekti. Tramvayın orta bölümüne yerleşen vatandaş, getirdiği koltuğa oturarak yolculuğunu sürdürdü.

O anlar tramvaydaki yolcular tarafından şaşkınlık ve tebessümle karşılandı. Bazı yolcular vatandaşın sıra dışı yolculuğunu cep telefonu kameralarıyla kayıt altına alırken, ortaya İstanbul’a özgü trajikomik görüntüler çıktı.

Kendi koltuğunda yolculuk yapmanın rahatlığını yaşayan vatandaşın sakin tavırları sosyal medyada da dikkat çekmeye aday oldu.

“İstanbul’da daha nelere şahit olacağız?” dedirten olay, kent yaşamının unutulmaz anılarından biri olarak kayıtlara geçti.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

KAI ile Sohbet Et

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.