Mehmet KALFA / Gündem İstanbul
Milli para masa tenisçi Ebru Acer, Slovenya’nın Laško kentinde düzenlenen ITTF World Para Elite Turnuvası’nda gümüş madalya kazanarak Türkiye’ye önemli bir başarı daha getirdi. Turnuva boyunca sergilediği performansla dikkat çeken milli sporcu, turnuvayı ikinci sırada tamamladı.

Grup müsabakalarında başarılı sonuçlar elde ederek üst tura yükselen Ebru Acer, yarı finalde Japon sporcu Miya Yamaguchi’yi 3-2 mağlup ederek finale çıktı. Final karşılaşmasında Japon sporcu Wada Natsuki ile karşılaşan milli sporcu, mücadeleden 3-1 mağlup ayrıldı ve turnuvayı gümüş madalya ile tamamladı.

Türkiye Özel Sporcular Spor Federasyonu Başkanı Birol Aydın, turnuvanın ardından yaptığı açıklamada milli sporcuların ortaya koyduğu mücadeleden duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Aydın, “Slovenya’da ülkemizi başarıyla temsil eden milli sporcularımız Ebru Acer ve Sümeyra Türk’ü gönülden tebrik ediyorum. Uluslararası arenada göstermiş oldukları mücadele ve azim hepimizi gururlandırmıştır.” ifadelerini kullandı.


Başkan Aydın açıklamasında teknik ekibe de teşekkür ederek, “Sporcularımızın başarısında büyük emeği bulunan kıymetli antrenörlerimize de teşekkür ediyorum. Özel sporcularımızla birlikte ülkemize yeni başarılar kazandırmaya devam edeceğiz.” dedi.
Gündem İstanbul olarak, uluslararası organizasyonlarda elde edilen bu tür başarıların özel spor branşlarının gelişimi, sporcuların görünürlüğünün artması ve Türkiye’nin dünya sporundaki temsil gücü açısından önemli bir yere sahip olduğunu değerlendiriyoruz; uluslararası arenada ülkemizi başarıyla temsil eden milli sporcularımızın elde ettiği başarıları takip etmeye ve kamuoyuna aktarmaya devam edeceğiz.
