1. Haberler
  2. Gündem Bağcılar
  3. Bağcılar Meydanı’nda Ücretsiz Sağlık Hizmetinde Son Gün

Bağcılar Meydanı’nda Ücretsiz Sağlık Hizmetinde Son Gün

featured
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Dünya Kalp Günü’ne Özel Etkinlik

Dünya Kalp Günü kapsamında İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü, Bağcılar İlçe Sağlık Müdürlüğü ve Türkiye Kardiyoloji Derneği iş birliğiyle, Bağcılar Belediyesi’nin desteğinde düzenlenen ücretsiz sağlık taramaları bugün sona eriyor.

Vatandaşlara Ücretsiz Kontroller

29 Eylül’de başlayan ve 3 gündür Bağcılar Meydanı’nda devam eden etkinlikte vatandaşların tansiyon, şeker, boy-kilo ve bel çevresi ölçümleri yapıldı. Ayrıca kalp ve damar sağlığını korumaya yönelik bilgilendirmeler sunuldu.

Toplumsal Farkındalık Hedeflendi

Uzmanlar, etkinlik boyunca sağlıklı beslenme, düzenli fiziksel aktivite, tütün bağımlılığı ve tedavi yöntemleri konularında vatandaşları bilgilendirdi.

Yoğun İlgiyle Geçti

İlçe sakinlerinin yoğun ilgi gösterdiği program bugün tamamlanıyor. Yetkililer, kalp sağlığı için dengeli beslenmenin, düzenli hareketin ve yeterli su tüketiminin önemine dikkat çekti.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter

KAI ile Sohbet Et

Yapay zeka asistanı
Sohbet sistemi şu anda aktif değil. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.