Bir Müdür, Bin Umut: Organlarını Bağışladı
Zeytinburnu’nda anlamlı bir buluşma…Sağlık Bakanlığı İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü ve Yedikule Göğüs Hastalıkları ve Göğüs Cerrahisi Eğitim ve Araştırma Hastanesi’nin “Bir Nefes Bir Sıhhat” projesi kapsamında, 3–9 Kasım Organ Bağışı Haftası dolayısıyla farkındalık etkinliği düzenlendi. Adem KARABAYIR / Gündem İstanbul...
Haberi Oku